הכירו את אנשי הצוות שלכם

כולנו מבינים שעולם העבודה החדש כבר כאן, ושמה שהיה הוא לא מה שיהיה, וכנראה שדווקא בתחום הזה – יש חדש תחת השמש. 

גלי ההתפטרות, "חישוב מסלול מחדש" שאנשים עושים, עבודה היברידית, כניסת דור ה-Z לארגונים וחברות, הלחץ והשחיקה שהקורונה והשנתיים האחרונות הוסיפו להם רבות – כל אלה דורשים מארגונים וחברות להתארגן מחדש ולתת מענה מהיר לדרישות המצב, על מנת לשמור על ההון האנושי ועל החוסן הארגוני במובן זה. 

בשורה התחתונה, ארגונים וחברות מורכבים מאנשים, והמצב הזה דורש קודם כל מהמנהלים לחשוב ולעצב מחדש את סגנון הניהול שלכם ואת התהליכים והשגרות שבאמצעותם הם מנהלים את האנשים והצוותים שלהם. 

הבסיס לכל זה הוא בראש ובראשונה להכיר את האנשים שאתם מנהלים. כמה פשוט, ככה מורכב.

אז מתברר שלא כולם נולדו עם הפיצ'ר הזה של "לשבת עם מישהו ולדבר איתו סתם על… עצמו". ומתברר שמנהלים נוטים לחשוב שהם מכירים את האנשים שלהם, יותר ממה שהם מכירים אותם באמת. 

בקובץ בקישור פה למטה, תמצאו טמפלייט שיעזור לכם להתכונן לשיחה אישית עם איש-צוות שלכם, שמטרתה אחת – להכיר אותו או אותה. 

השאלות בטמפלייט הזה הן בסיס לשיחה. כלומר, אלו שאלות שתוכלו לשאול בשיחה אישית, על מנת להיטיב להכיר את אנשי הצוות שלכם ולפתח שיחה על שביעות הרצון שלהם בעבודה, המוטיבציות, הקריירה, הלחץ ,השחיקה, החוסן, התוכניות שלהם לעתיד ועוד.

אני ממליצה להשתמש בקובץ הזה כהכנה עבורכם לשיחה אישית עם מישהו מהצוות שאתם מנהלים, ובשיחה עצמה לכתוב לעצמכם את התשובות ולהשתמש בתשובות כבסיס לבניית תוכניות פיתוח, מסלולי קריירה, הנעה והנאה, הפחתת לחץ ושחיקה ופיתוח של חוסן אישי של האנשים ושל הצוות כולו.  

מוזמנים להוריד את הקובץ ולהפיץ אותו לכל מי שנראה לכם שיוכל להרוויח וללמוד ממנו. 

להורדת הקובץ לחצו על הקישור כאן
הכירו את אנשי הצוות שלכם
דילוג לתוכן