תגידי, את זוכרת מתי בפעם האחרונה היית נינוחה?

* כתוב בלשון נקבה מטעמי נוחות ומיועד כמובן גם לגברים.

את עסוקה מאד

רצה כל היום, הראש שלך עמוס, המחשבות עובדות בלי הפסקה, ואת מרגישה שאת לא מספיקה, ושאת לא מספיק…
ולחץ! כל היום בלחץ! בעבודה, בבית, בפקקים, אפילו כשאת ישנה (ואת לא ישנה טוב כמובן).

כל כך היית רוצה להחזיר לעצמך את התחושה שאת זו ששולטת בחיים שלך. כל כך היית רוצה לנהל את הלחץ הזה, במקום שהוא ינהל אותך. נמאס לך כבר מהעייפות, מהעומס ומהשחיקה.

גם אני הייתי שם

ממסע החיפוש שלי אחרי דרך להתמודד עם לחצי החיים נולד הספר "החיים הם לא נמר".

בספר אני חולקת איתך את הכלים הפרקטיים שעזרו לי ויעזרו לך להפחית את הלחץ היומיומי שאת מרגישה, כך שתוכלי להתמודד עם החיים טוב יותר ותרגישי נינוחה יותר.

המיקוד של הספר הוא בהתמודדות אפקטיבית עם לחץ ופיתוח של משאבי חוסן אישיים והוא מכיל תרגילים, שיטות, שאלות ושאלונים. בעבודה עם הספר תלמדי כלים שממוקדים בארבעה שלבים מרכזיים: 

1. זיהוי התגובות שלך ללחץ

תלמדי לזהות את התגובות שלך ב-4 מישורים: איך הגוף שלך מגיב, איזה סוג של מחשבות עוברות לך בראש, איזה רגשות את חווה ואיך את מתנהגת כשאת בלחץ. תביני למה כל כך קריטי להכיר את התגובות האישיות שלך, ומהי הבעיה המרכזית עם האופן שבו את מגיבה ללחץ.

2. עצירת הלופ

כשאת במתח ולא מצליחה לתפקד במיטבך, רמת הלחץ שלך עולה ועולה. בשלב זה תכירי את העיקרון החשוב ביותר שיאפשר לך לעצור את התהליך הזה, ותלמדי טכניקות פרקטיות ו"תכלס" להוריד את הלחץ שאת מרגישה באופן מיידי.

3. טיפול בגורמי הלחץ בחיים שלך

תלמדי כלי פרקטי למיפוי גורמי הלחץ בחיים ובעבודה, תביני מה באמת מלחיץ אותך בעבודה, ותכירי את גורמי הלחץ השכיחים בחיים ואת האפשרויות שלך לטפל בהם.

4. איזון ומשאבי חוסן אישיים

בשלב זה תלמדי לזהות את רמת הלחץ שבה את ממוקדת ומתפקדת מצוין, ואיך את יכולה לשמר את יכולת התפקוד הזו. בנוסף, תאבחני את סגנון ההתמודדות האישי שלך ותלמדי דרכים ושיטות יישומיות לפתח כלים ומשאבים שיסייעו לך לחזק את החוסן האישי שלך, ויסייעו לך להתמודד עם קשיים ואתגרים בתקופות לחוצות.

פרופ' מולי להד, מומחה בינלאומי להתמודדות במצבי לחץ ומשבר:

"כבר ראינו וקראנו הרבה ספרים על לחץ, חרדה והתמודדות, אבל הספר הזה הוא לא עוד אחד, הוא בהחלט מיוחד.

ראשית, כי הוא מקיף מעגלים אישיים, משפחתיים ותעסוקתיים, הוא כתוב בלשון קולחת, ברורה ושווה לכל נפש.

והחשוב מכל הספר מלא בכלים מצוינים של הבנה, בחינה והתמודדות עם מצבי לחץ וזיהוי כוחות להתמודדות.

למרות למעלה מ-40 שנה בתחום של לחץ והתמודדות מצאתי עניין רב בספר, 

למדתי כל מיני כלים ישימים (גם למומחה בלחץ) ואני ממליץ בחום על הספר ככלי עזר אישי, משפחתי ותעסוקתי

ובעיקר בימים של לחץ דאגה ואי וודאות שהמאה ה-21 כל כך מלאה בהם."

פרופ' מולי להד, פסיכולוג רפואי מומחה, נשיא מייסד של מרכז משאבים

קוראות אומרות על הספר

מה עוד מקבלים עם הספר?

מקבלים את ערכת קצרים!

– 5 סרטוני אנימציה קצרצרים (כ-3 דקות כל אחד).

– תרגילים וסיכום הכלים בקבצי PDF להורדה.

שיסייעו לכן ליישם, לחזור ולתרגל את הטכניקות והכלים שיש בספר, גם בתקופות אינטנסיביות שבהן אתן מתקשות למצוא זמן פנוי לעצמכן, וחשות את רמות המתח והלחץ עולות עוד ועוד.  

הספר + ערכת "קצרים" במתנה,
במחיר הספר בלבד
88 ₪ במקום 296 ₪

** שימו לב – הספר באיסוף עצמי בתיאום מראש מנתניה בלבד**

מי אני?

היי, אני ענבל,  יועצת ארגונית בעלת 21 שנות ניסיון, מומחית בפיתוח חוסן אישי וארגוני, ניהול לחץ והתמודדות עם שחיקה. אני מרצה, מנחה ומייעצת בארגונים ובחברות, מלווה אנשים בתהליכים פרטיים, כותבת וחוקרת.

העניין שלי בחוסן, לחץ ושחיקה התחיל כמובן מתוך החיים האישיים שלי. חיפשתי כלים לעצמי לצאת מסיר הלחץ שמאפיין את החיים בישראל, ואת הג'אגלינג הזה שבין העבודה, המשפחה והצרכים האישיים שלי. 

במקביל, הרגשתי שהנושא של לחץ ושחיקה עולה בכל תהליך ארגוני שאני מלווה, ושאין לנו כלים אפקטיביים שיוכלו באמת לסייע לאנשים ולארגונים להתמודד עם הנושאים האלה. 

לכן, נסעתי ללונדון, ל-Center For Stress Management בהובלתו של פרופ' סטיבן פלמר, מומחה יידוע בתחום, והוסמכתי ב-Stress Management.
לאחר מכן למדתי קורס בנושא מיומנויות חוסן ב-Positive Psychology Center באונ' PEN (פרופ' מרטין זליגמן).
הכשרות אלו הן בנוסף לתואר ראשון שיש לי בפסיכולוגיה (אונ' חיפה), ותואר שני בניהול והתנהגות ארגונית  (אונ' תל אביב). כמו כן, למדתי Coaching במרכז מוביל באנגליה, ופסיכולוגיה בודהיסטית ומיידנפולנס במרכז פסיכו-דהרמה.  

החיים האישיים שלי השתנו באופן משמעותי לטובה. החוסן האישי שלי אל מול הלחצים בחיים ובעבודה נמצא במקום אחר לגמרי היום לעומת הנקודה בה התחלתי. מקום הרבה יותר טוב ומטיב.

הספר "החיים הם לא נמר", הוא נקודה מהותית ביותר במסע הזה שלי, ששותפים לו כל כך הרבה אנשים. כתבתי את הספר בימי התפרצות וירוס הקורונה, כי ראיתי איך אנחנו כולנו נכנסים לסיר לחץ כמעט בלתי אפשרי. בחרתי לרכז בספר הזה את הכלים הפרקטיים והחשובים ביותר שאני מלמדת בסדנאות ובהרצאות שלי, ולכתוב אותן בצורה הכי פשוטה, נגישה, ברורה ו"תכלס" שאני יכולה.

אני בטוחה שהספר ישרת אותך נאמנה ושתפיקי ממנו את המירב.  

הספר + ערכת "קצרים" במתנה,
במחיר הספר בלבד
88 ₪ במקום 296 ₪

** שימו לב – הספר באיסוף עצמי בתיאום מראש מנתניה בלבד**

שאלות ותשובות

במה שונה הספר הזה מספרים אחרים שיש בנושא?

"החיים הם לא נמר" הוא ספר עבודה פרקטי!

כשתעבדי איתו תוכלי לשפר את איכות חייך, את בריאותך הפיזית והנפשית, וזה ישפיע לטובה גם על כל האנשים שסביבך, אלה שאת הכי אוהבת והכי חשובים לך.

הספר מכיל תרגילים, שיטות, שאלות ושאלונים. כשתשתמשי בכלים שתלמדי בספר הזה ותשלבי אותם בשגרת היום שלך, הם יסייעו לך להפחית את רמות הלחץ שאת חווה ולמנוע שחיקה, בכל התחומים בחיים שלך.

האם אני צריכה להשקיע המון זמן כדי ללמוד את הכלים האלה?

אני יודעת שזמן הוא המשאב הכי יקר שלך…. וכאמא עסוקה ועמוסה את מתקשה למצוא זמן לקרוא. לכן הפרקים בספר קצרים ומדויקים, והכלים נלמדים בעזרת שרטוטים, צ'קליסטים ותרגילים ממוקדים. כמובן שתצטרכי להשתמש בכלים שתלמדי בשביל שהם יעבדו… אבל זה כבר חלק מלחיות אחרת. תוכלי להרגיש את ההשפעה של השיטות שאני מלמדת מיד כשתתחילי להשתמש בהן.

אני לא רוצה לעשות עכשיו שינויים מרחיקי לכת בחיים שלי,  האם הספר עדיין יכול לעזור לי?

הספר לא דורש ממך להפוך את החיים שלך על הראש או לעשות שינויים קיצוניים. להפך! המטרה שלו היא לאפשר לך לחיות את החיים שאת אוהבת – אמהות פעילה, קריירה צומחת וזוגיות מאושרת כפי שהם – רק טוב יותר. את תלמדי להתנהל בתוך החיים שלך בצורה רגועה ונינוחה, ותלמדי איך לתפקד עם החיים מרובי המשימות שלך בצורה יעילה ובלי לחץ.

אז אם גם את מתמודדת עם חיים פעילים ועמוסים ורוצה:

– לזהות את דפוסי ההתנהגות שגורמים לך לחוש מתח ולחץ.

– ללמוד טכניקות להורדת מפלס הלחץ.

– לזהות את גורמי הלחץ בחייך ולדעת לטפל בהם.

– לקבל כלים שיעזרו לך להתמודד ברוגע עם תקופות מאתגרות בחיים.

הצטרפי למאות נשים שכבר שיפרו את איכות חייהן ולמדו ליהנות מחיים מלאים ונינוחים.

** שימו לב – הספר באיסוף עצמי בתיאום מראש מנתניה בלבד**

דילוג לתוכן