מה הקשר בין חוסן אישי וארגוני, לחץ ושחיקה לבין מיומנויות ניהול?

אתם הרי יודעים את התשובה… אנחנו רואים את זה כל הזמן. בצוותים שבהם למנהלים חסרים כלים ניהוליים, רמות הלחץ והשחיקה בדר"כ יהיו גבוהות יותר משמעותית, מאשר בצוותים שבהם המנהלים מיומנים ויש להם יכולות ניהוליות גבוהות. אינסוף מחקרים מראים את אותה מגמה.

דוגמאות: כשהמנהלים יודעים לנהל משימות באפקטיביות, רמות העומס נמוכות יותר. כשמנהלים לא מתעדפים, לא מציבים יעדים ותהליכי העבודה לא יעילים נוצרים עומסים שבתורם גורמים ללחץ גבוה ולאחר מכן לשחיקה של העובדים.

כשהמנהלים יודעים לנהל שגרות ניהול, ישיבות צוות, כשהם חונכים, מייצרים אקלים חיובי בצוות, יודעים לשמור על מוטיבציה גבוהה ולשמר את העובדים שלהם, זה גורם לאנשים לבוא בכיף לעבודה. כמה פשוט ככה נכון. כמובן שבצוותים כאלה רמות הלחץ והשחיקה של העובדים נמוכות משמעותית מאשר בצוותים שכל הטוב הזה לא קורה.

הנה לפניכם 19 סרטונים קצרים וממוקדים עם מיומנויות ניהול שכל מנהל חייב לדעת. 

מוזמנים/ות גם להוריד סט כלים ניהוליים ובו התכנים הבאים:

  • צ'קליסט לכניסה מוצלחת לתפקיד ניהולי.
  • ניהול ישיבות צוות אפקטיביות.
  • משחק צוותי מספר 1: מי עשה את זה?
  • משחק צוותי מספר 2: רביעיות.
  • הצבת יעדים אפקטיביים.
  • הצבת יעדים אפקטיביים ביחידה שלי.
  • כל מה שצריך לדעת לקראת משוב תקופתי.
  • כלי לתכנון וביצוע שיחת משוב תקופתית אפקטיבית.
  • מיצוב ניהולי.

להורדת הקובץ לחצו כאן.

ניהול משימות

איך מנהלים משימות עם מעגל הניהול?

איך מאבחנים עם ניתוח SWOT?

איך מציבים יעדים אפקטיביים?

איך בונים תוכנית פעולה אפקטיבית?

איך מנהלים את ההפתעות – הבלת"מים?

איך בונים תהליכי בקרה אפקטיביים?

ניהול אנשים

ניהול עובדים – איך לעשות את זה נכון?

איך להעלות את המוטיבציה של העובדים? חלק א'

איך להעלות את המוטיבציה של העובדים? חלק ב'

איך לחנוך עובד באפקטיביות?

איך לנהל שיחת משוב אפקטיבית? חלק א'

איך לנהל שיחת משוב אפקטיבית? חלק ב'

איך הציפיות משפרות את הביצועים?

מתיישבים על כיסא המנהל

איזה מנהל אני רוצה להיות?

איך למפות את המגרש הניהולי שלי?

איך מתאימים את סגנון הניהול הנכון?

איך למצב את עצמי כמנהל?

איך לבנות שגרות ניהוליות?

איך מנהלים ישיבת צוות אפקטיבית?

דילוג לתוכן