המרכיב הסודי של חוויית המועמד – לחץ, משמעות, גיוס טאלנטים ומה שבניהם

סדנה בשורה

שיטות אופרטיביות ליצירת מחוברות, סקרנות והתלהבות בקרב טאלנטים ומועמדים פוטנציאליים.

בסדנה זו תקבלו

  • כלים ליצירת מחוברות ( Engagement), סקרנות והתלהבות של מועמדים, על ידי חיבור לרכיב המשמעות.
  • הבנה של מה שבאמת מחפשים טאלנטים במקום העבודה שלהם.
  • ידע לגבי מה שקורה למועמד מבוקש כשמדברים איתו על משמעות ואיך זה קשור למיתוג מעסיק.
  • שיטות להפיכת לחץ וחרדה להזדמנות והבנה של מה שקורה למועמד כשתחושת הלחץ שלו פוחתת.
  • ידע על מה שמשדר דף ה"Career"  שלכם ואיך להשתמש בו ככלי בתהליך חוויית המועמד?
  • כלים לחויית מועמד דרך הרגליים: החשיבות של "לראות את" במקום "לדבר על".
  • שיטות לחיבור בין חוויית המועמד לחוויית העובד.

למי זה מתאים?

לכל מי שעוסק בגיוס ובחוויית מועמד: אנשי גיוס משאבי אנוש, עובדים בחברות השמה, מנהלים וחברי צוות שמראיינים בתהליך הגיוס.

להזמנה ולפרטים לגבי סדנה זו:
איך?
דילוג לתוכן