קיימנו השבוע וובינר בנושא פיתוח חוסן אישי והתמודדות עם לחץ שכל כך חשוב בייחוד בתקופה זו. הייתה הענות והשתתפות יפה של העובדים שלנו שלא פשוט להביא אותם לעוד זום בימים אלו. ההרצאה הייתה קולחת, מעניינת ופרקטית וענבל הייתה קשובה לנו – לקצב ולשאלות שלנו היה מצויין ממליצה בחום!
נורית צדיק סיני
HR Specialist, RailVision
ענבל יקרה, תודה רבה רבה!! היה מושלם! כל כך מעניין ופרקטי ומדויק. אני ממשיכה לקבל פידבקים מעולים מהמשתתפים! איזה כיף!
ורד סבג
מנהלת פיתוח ארגוני והדרכה, NESS
הרצאתה של ענבל ונגר התקיימה במסגרת תכנית "איילון בסלון" - מגוון הרצאות לעובדים בימי הקורונה להפגת המתח. ההרצאה הייתה מצוינת. הועברה בצורה מקצועית, מרתקת ועניינית. נתנה כלים שימושיים לעובדים.
חגית רול
מנהלת הדרכה, פיתוח ארגוני ורווחה, איילון
ענבל, תודה על סדנה רלוונטית ומעניינת לעובדים שלנו! ניהול לחץ ובניית חוסן הם כלים חשובים ביותר בעת הזו והצלחת להעביר אותם בצורה אינטראקטיבית ופרקטית!
מורן אופנהיים גנון
HRBP, Liveperson
ענבל יקרה, תודה לך על מפגש מצוין, מעשיר ומלא ערך!
קרן קון
מנהלת כשרונות, למידה ופיתוח, מיקרוסופט ישראל
ענבל יקרה, היתה סדנה מצוינת, מעניינת ופרקטית. המון תודה נהנתי ולמדתי המון.
אורלי ברדין
ראש ענף גיוס ופיתוח משאבי אנוש, מכון ויצמן למדע
"ברצוני להמליץ על הרצאה מומלצת בכלל ובעת הזו בפרט, בנושא לחץ וחוסן אישי שהעבירה אצלנו ענבל ונגר המקצוענית! היה מרתק וסופר רלוונטי".
מיכל מנור
מנהלת משאבי אנוש, נתיבי איילון
"ענבל העבירה אצלנו הרצאה ל-150 מנהלים בנושא ניהול לחץ ופיתוח חוסן בימי קורונה, הפידבקים היו מעולים ואנחנו ממשיכים בעבודה משותפת. ממליצה בחום"
ענת גרינשפן כהן
מנהלת פיתוח ארגוני, יוניליוור ישראל
"רוצה להמליץ על ענבל ונגר שאירחנו היום להרצאה וירטואלית מרובת משתתפים עם העובדים שלנו במיקרופוקוס בנושא חוסן וניהול לחץ בתקופה הזו. ההרצאה מלווה בכלים פרקטיים שעזרו לעובדים שלנו, כבני אדם, לקחת נשימה במצב הנוכחי, לשאול שאלות, ולהבין מה קורה לנו בתוך כל הבלאגן הזה בכל הזירות - בבית, בעבודה ובעיקר, בתוך עצמנו. תודה ענבל ושנדע ימים יפים עם שיגרה מבורכת."
מאיה גוטמן אופל
מנהלת פיתוח ארגוני, Microfocos
"במסגרת חזרה לעבודה במשרדים קיימנו תוכנית "חזרה לשגרה בריאה". במסגרת התוכנית ארחנו גם את ענבל ונגר להרצאה בנושא "חוסן נפשי", המלצה חמה!! ענבל העבירה את ההרצאה אונליין בצורה מעניינת ואינטרקטיבית. אין ספק שזה לא פשוט להעביר הרצאות לא פנים אל פנים וענבל עשתה זאת מעולה. התלהבות רבה נרשמה בקרב העובדים.
רוני מזור מרק
מנהלת משאבי אנוש, Insightec
"תחילת הדרך שלנו עם ענבל החלה לפני כשנה בסדנה לצוות משאבי אנוש. ענבל היא מסוג נשות המקצוע ובעלות האישיות, שלאחר הכרות, ממשיכים לצעוד אתן בדרך. תחומי ההתמחות של ענבל, התמודדות עם לחץ ושחיקה ופתוח חוסן אישי, רלבנטיים מאד לעולם העבודה שלנו היום ובעתיד. המשוב ממשתתפי הסדנה של ענבל, במסגרת שבוע למידה ופיתוח אישי, היה טוב מאד. המשתתפים הדגישו את חשיבות הנושא עבורם, את הדרך המעניינת והנעימה בה הועברה הסדנה ואת הכלים הפרקטיים אותם רכשו. בקרוב, ענבל תעביר אצלנו סדנאות במסגרת שבוע הבריאות. האפשרות לתת לעובדים כלים להתמודדות עם לחץ בעולם העבודה ומחוצה לו, חשובה לנו מאד כחברה העוסקת בתחום המדיקל בפרט וכמעסיק בכלל".
אירית שיפמן-גבעוני
מנהלת הדרכה ורווחה פיליפס ישראל
כבר מהפגישה הראשונה כשענבל סיפרה והסבירה על מה הסדנה – התלהבנו. הרגשנו שזה בדיוק מה שאנחנו צריכים – לקחת את פסק הזמן הזה בשגרת העבודה העמוסה, לשים את הפוקוס על עצמנו, מה עושה לנו טוב, מה עוזר לנו להיות אפילו טובים יותר, ולהוסיף לעצמנו עוד כמה כלים שאפשר לשלוף בשעת הצורך. ממליצה בחום על הסדנה של ענבל לכל צוות או אינדיבידואל שרוצים לאפשר לעצמם לחיות קצת יותר באיזון ושלווה.
מיכל שני
People Business Partner, Adama
עבדנו עם ענבל במהלך שנת 2019 על ארבעה מפגשי "חוסן אישי" לצוות Marketplace Integrity. ענבל היא מקצוענית ומביאה כל כך הרבה לתהליך - החל מאנרגיות גבוהות, דרך היכולת להבין את החברה, הצוות והנושאים הייעודיים לו תוך כדי "תפירת" הפתרון המתאים וכלה בגמישות לבצע התאמות תוך כדי תנועה בהתאם לצרכים משתנים. תהליך התכנון היה מקיף ונעשה בהתייעצות ושיח שוטפים עם מנהלי הצוות ומשאבי אנוש כדי להתאים את הסדנאות לצוות. התכנים בסדנאות הועברו בצורה מדוייקת ועם זאת מצחיקה, באווירה נעימה תוך שמירה על תקשורת עם כל חברי הצוות. ממליצה בחום!
גלי גלבר
Head of Trust and Safety, Fiverr
ענבל העבירה סדנה בנושא לחץ בחברתנו בתקופה של הרבה שינויים ואי ודאות. היא העבירה את הקורס בצורה עניינית וחיננית, התוכן הותאם לאוכולסיית העובדים שלנו שברובה אנשי פיתוח, זאת לצד נתינת כלים פרקטיים ואפקטיבים, יצירת פתיחות ושיתוף והכי חשוב- הבנת הצרכים של העובדים והתאמת הסדנה בהתאם. ענבל הייתה קשובה וגמישה לשינויים במידת הצורך והיה כיף לעבוד איתה לאורך הסדנה. קיבלנו פידבקים חיוביים מהעובדים ואני בהחלט ממליצה.
מיכל יצחקי
מנהלת משאבי אנוש, VISONIC
"עבדתי עם ענבל על מספר פרויקטים בנושא ניהול לחץ ופיתוח חוסן, ומצאתי בה מקצוענית אנרגטית, מוכשרת ומומחית בתחומה. ענבל הקדישה מאמצים להתאים את השפה המקצועית שלה לשפה של הארגון, ולבנות את הסדנה המתאימה ביותר עבור המנהלים. העבודה היתה מעשירה ונעימה ואני ממליצה בחום לעבוד איתה."
קרן סול אנג'ל בכר
מנהלת למידה ופיתוח, חטיבת הלקוחות, YES
"קיימנו אתמול סדנת מנהלים סופר מעניינת ומוצלחת בנושא פחות "סטנדרטי" ושחוק – ניהול לחץ, בהנחיית ענבל ונגר מהמרכז לניהול לחץ. דיברנו הרבה על "עמידות" ותוגובת שונות ללחץ, מה המשמעות וההשלכות עבורנו כמנהלים וכמובן גם כלים פרקטיים – גם לניהול וגם לחיים. היה מעניין, חדש ומעורר מחשבה! ענבל היתה סופר מקצועית ומקסימה והתחברה מעולה לקבוצה, והנושא חשוב ומשמעותי בכל ארגון בקיצור – קבלו המלצה חמה".
מיה קורן
מנהלת משאבי אנוש, Intango
"המון תודה על תהליך ניהול לחץ ממוקד ואפקטיבי שהנחית בחטיבה. השילוב בין מיפוי וטיפול בגורמים הארגוניים שתורמים ללחץ לבין הכלים האישיים שקיבלו העובדים והמנהלים, תרם רבות לכל המשתתפים. זה שהתהליך כלל גם סדנה לכלל העובדים והמנהלים וגם פגישות ייעוץ ממוקדות עם המנהלים, תרם להטמעה מוצלחת של הכלים שלמדנו ממך. כמו כן, השאלונים האנונימיים און-ליין לאבחון, ודוח האבחון, הביאו לנו ערך אמיתי ומקסמו את הלמידה וההבנה שלנו, כמו גם את היכולת לתכנן ולהוביל שינויים בדיוק היכן שנדרשים. אני בטוחה שהעובדים והמנהלים בחטיבה ישתמשו בעתיד בכלים שקיבלו, וזה ילווה אותם גם במישור האישי וגם במקצועי, וכמובן שברמה הארגונית יצאנו נשכרים ועם תפוקות משמעותיות.
עינת פרידמן
מנכ"לית חטיבת קולגייט-פלמוליב, שסטוביץ'
"תודה מכל הצוות על סדנה נפלאה בחיק הטבע, אשר למרות הקור, החול, סיימנו אותה מחוברות ומחוזקות! התובנה הכי חשובה היא כמה יש לנו במשותף. תודה על ההנחיה שלצד המקצועיות הייתה במינון הנכון."
טלי צינמון
נציבת פניות הציבור, מכבי שירותי בריאות
"קבוצת מנהלי לקוחות בכירים שלנו יצאו לפעילות אאוטדור בהובלתה של ענבל. אין יותר טוב מזה כדי להמחיש תפקוד וניהול תחת לחץ! חווינו, ניתחנו, עיבדנו וקיבלנו כלים לאיך להתנהל במציאות שלנו. היה מהנה, מפתיע ומלמד! בחירה מוצלחת של פעילות ומנחה.
קרן שיפר
מנהלת פיתוח ארגוני, הרץ
"קיימנו תהליך ניהול לחץ מעמיק עם ענבל ונגר מהמרכז לניהול לחץ. התהליך התבצע ביחידה אורגנית וכלל אבחון של גורמי הלחץ ביחידה, עבודה עם המנהלים והעובדים על פתרון והתמודדות עם גורמי הלחץ, ליווי ייעוצי למנהלת היחידה וסדנאות שבהן נתנו כלים אופרטיביים להתמודדות עם לחץ ברמה האישית והארגונית. התהליך היה מוצלח ואפקטיבי. מנהלי היחידה ועובדיה היו שבעי רצון מהתהליך עצמו ומתוצריו. אני ממליצה בחום על התהליך והמנחה."
אני וגנר יגאלי
מנהלת משאבי אנוש, בנק לאומי
"אתמול השתתפנו בסדנת התמודדות עם לחץ ומצבי אי וודאות. מדובר על סדנא שמועברת על ידי ענבל ונגר, יועצת ארגונית ומנהלת את המרכז לניהול לחץ. כולנו בחברה (כמו מרבית האנשים בישראל) מתמודדות עם תנאי לחץ גבוהים ואי ודאות, תוך שילוב מגוון תחומים בחיינו ואנחנו אוהבות את זה. אבל לטווח הארוך זה שוחק ולכן יותר משמחנו לקבל כלים פרקטיים שישמשו אותנו בחיי היום יום. אה ויש גם בונוס, הסדנה משלבת משחק בחדר חושך בקוואסטמניה!"
גל רחמים
מנהלת גיוס, 6Knots
"הסדנה הייתה מאורגנת להפליא, התכנים היו רלבנטיים וענייניים, אופן העברת המסרים שילב היטב בין זמן עיוני לפעילויות שטח מלהיבות ומרתקות, אשר הבהירו את המסרים בדרך של עשייה והנאה צרופה. המנחות, ענבל ולירון, היו קשובות, רגישות ומכילות, והפגינו את מקצועיותן, מיומנותן וניסיונן. אני ממליצה בחום על הסדנה, הן מבחינת המיקום, התכנים, קונספט הפעילות בשטח המעולה והנכון, וכמובן מבחינת ענבל המנחה."
נוית סורץ
אחות אחראית, ילדים א', שיבא
"השתתפתי בסדנה פעמיים, לאחר הפעם הראשונה שבה השתתפתי, הזמנתי את ענבל לסדרה של מפגשים וסדנאות אצלנו בארגון. התהליך כלל יעוץ ארגוני, ליווי מנהלים, וסדנאות פיתוח מנהלים והיה מאוד מוצלח. הסדנה עצמה מאוד אפקטיבית בעיניי, מעניינת ומאירה".
דורן רונן
סמנכ"ל מכירות, e-Teacher Group
"ענבל ונגר הצליחה לרתק את המנהלים לבוקר שלם והציגה זווית מעניינת, מחקרית ומעשית של ניהול לחץ והבנת החלק החיובי שיש בלחץ בעבודה (גם מהזוית האישית של משתתפי הסדנה, כמנהלים, וגם בהיותם חונכים לאנשיהם). היה מרתק, אישי, וגם פרקטי."
איריס טייכר
מנהלת פיתוח ארגוני ולמידה, Natural Intelligence
"התנסיתי בעצמי בסדנת ניהול הלחץ המרתקת שלה ומיד הזמנתי אחת לארגון בו עבדתי. ענבל מעבירה את הסדנה בצורה קלילה וגם מעמיקה, מעניינת, תוך שילוב אנקדוטות משעשעות מחיי היום יום שכולנו חווים. בסדנה הכוללת את המידע העדכני ביותר, למדנו על התיאוריות והרציונל שמאחורי תחושות הלחץ אותן אנו חווים וכן תרגלנו כלים יישומים אותם אימצתי בחום. ממליצה באהבה."
אתי אביר
מנהלת משאבי אנוש, כמיטק
"עברתי את סדנת הלחץ של ענבל בעצמי, וגם הזמנתי אותה להעביר את הסדנה במסגרת תוכניות ניהוליות שונות. ענבל והתכנים שהיא מביאה מצליחים להאיר באור חדש ומרענן, את הנושא השחוק של התמודדות עם לחץ. המשתתפים מקבלים ידע מבוסס מחקר עדכני, וכלים ישימים להתמודדות. המשובים מצויינים. ממליץ בחום!".
סער פאר
מנכ"ל משותף, מגנט
"ענבל היקרה, תודה רבה על סדנה מוצלחת! סדנת ניהול הלחצים שלך היתה מרתקת, החזיקה את כולם עירנים ומשתתפים למרות שמדובר היה בסוף יום מלא בהרצאות עיוניות. המשתתפים מאוד נהנו מהסדנה והפידבק שהם נתנו היה חיובי ביותר. העברת את הסדנה בצורה נעימה, ברורה וכיפית. אני אישית יצאתי עם חומר למחשבה".
איריס שילוני
מנהלת מוצר, BMS
"הסדנה היתה מרתקת ומעשירה, על אף הזמן הקצר הצליחה ענבל לגעת באספקטים שונים של מושג הלחץ המאפיין כל כך את התרבות היומיומית של כולנו, הן בהיבטים פסיכולוגיים ופיזיולוגיים. אין לי ספק שגם הכלים שהועברו ישמשו את הרכזים הן בחייהם האישים והן ככלי מקצועי עבורם. מומלץ בחום לכל ארגון!".
דפי ליפניק
רווחת עובדים, מכבי שירותי בריאות
"ברצוני להביע את הערכתי על סדנת ניהול לחץ בה השתתפתי במסגרת קורס פיתוח מנהלים. הסדנה היתה מעניינת ומגוונת, כללה התנסויות שונות במצבים שונים וסיפקה כלים פרקטיים. בנוסף זכינו ליחס מעולה, ירידה לפרטים ומענה על שאלות גם מחוץ למסגרת הקורס בצורה אדיבה סבלנית ותומכת".
אהרון סרוסי
ראש צוות, Inomize
I used the service of Inbal Wenger as CEO of Playcast Media. During that time, the company moved it’s headquarters to California, while the majority of its team were in Israel. The executive team in Israel had encountered multiple HR challenges as a result of these changes, and sought an HR expert. Inbal was highly recommended and was selected unanimously by the team and myself. Within a very short timeframe Inbal became acquainted with the team and the underlying issues that created the various challenges. She engaged in direct work with stakeholders and started a process that improved individual executive’s performance, as well as the entire team’s output and cooperation. Inbal is direct, clear and observant, and her experience is evident in her work. I have worked with a number of HR consultants and organizational experts, and in my opinion she’s the best in the country.
Guy de beer
Entrepreneur
"כאשר החלטנו בארגון לחזק את מנהלי הצוותים והמחלקות, ולהקנות למנהלים ,שחלקם רק נכנסו לתפקיד, סט של כלי ניהול, ניפגשתי עם מספר חברות ואנשי מקצוע בתחום ההדרכת מנהלים והפיתוח הארגוני. הרצון היה להביא את הטוב ביותר והמתאים ביותר, מבחינתי, לארגון. לאחר מספר פגישות עם אנשי מקצוע ולאחר שדברתי עם מספר ארגונים ממליצים, החלטתנו, מנכ"ל החברה ואני, לבחור בענבל ונגר כמי שתוביל את תהליך פיתוח המנהלים בארגון. אני שמח לומר שבחרנו נכון: לאחר שביקרתי בסדנה אותה העבירה למנהלים מארגונים שונים ולאחר מספר פגישות איתה, ידעתי שענבל תביא משב רוח רענן, אנרגיות וגישה אותה אני מחפש. בסוף זה הכל עניין של כימיה, והרגשתי שענבל תתחבר לתרבות הארגונית, לאופי המיוחד של הארגון וגם לגיל הצעיר יחסית של המנהלים. תהליך בניית התכנית, מתוך הקשבה ולמידה שלה את הארגון וצרכיו, היה רציני, מעמיק, ותכליתי. אני יכול להעיד בסיפוק שהביקורות של המנהלים היו חיוביות ואני מרגיש שקבלנו לא מעט כלים אפקטיבים אותם אנחנו מטמיעים בארגון. בנוסף לסדנאות, ענבל הגיעה בזמן של דילמות ושאלות לא פשוטות הקשורות לשינוי מבני במוקד המכירות, וייעצה למנכ"ל החברה ולי בכל הקשור לתהליך השינוי, העברת המסרים, הביצוע, הגדרת מטרות והגדרות תפקיד. ענבל, לבקשתי, גם ליוותה אותי אישית בסדרה של פגישות אישיות. הפגישות האלו עזרו לי רבות בהבנה של החוזקות והחולשות בקרב צוות המנהלים, חיזקה ושכללה אותי בהבנה ובביצוע משימותי כמנהל. למשל, בנייה של תהליך מישוב אישי לכל אחד מהמנהלים שמתחתי, ארגון מחדש של לו"ז עמוס מאוד, תוך ברור והבנה של מדרג המשימות לפי תחומי אחריות והגדרות התפקיד, ועוד. בסופו של דבר אני שמח לומר שמעבר לתוצאות החיוביות שמורגשות בעקבות תהליך העבודה עמה, התהליך עצמו היה מהנה מאוד גם בזכות המימד האישי, האנרגיות, ההקשבה והחיוך שליוו את התהליך".
דורון רונן
סמנכ"ל מכירות, eTeachergroup
I have approached Inbal during a managers training of Bank Leumi. Inbal is very sharp, practical, and has a creative and different way of thinking. I have also had personal meetings with Inbal, which were always very productive. Inbal always had a very unique and thorough view which made the discussions very successful and interesting
Shay Shalita
Head of Aviation and Industry Companies Section, in the Corporate Division of Bank Leumi
"ענבל עובדת איתנו ב-15 השנים האחרונות כיועצת ארגונית וכמנחה תוכניות פיתוח מנהלים. במסגרת עבודתה עם קבוצת ניאופרם, ענבל הנחתה קורס מתקדם בנושא מנהיגות פרואקטיבית, קורס ניהול לראשי צוותים, הקורסים נבנו בהתאם לצרכי ודרישות החברה. כמו כן, ענבל ליוותה מנהלים בתהליכי אימון אישי, בנתה ערכת הדרכה להטמעת הקוד האתי ואף הדריכה את מנהלי הארגון בנושא. ענבל ייעצה בפרוייקט לשיפור מסלולי ההסמכה והלמידה בארגון ואף לוותה את כניסת מנהלת הפתוח הארגוני לתפקידה. לענבל ניסיון כמנהלת פתוח ארגוני בארגון בין לאומי ולפיכך מביאה איתה ניסיון מעשי והיכרות פנימית עם ארגונים בנוסף ליכולות למידה , חדשנות והנחיה. אנו ממליצים על עבודתה של ענבל ובטוחים בערך שהיא מביאה לארגון".
אבי הכהן
סמנכ"ל בכיר משאבי אנוש, קבוצת ניאופרם
"ענבל הובילה 3 מחזורים של תוכנית פיתוח מנהיגות והובלה למנהלי מחלקות בבזק. משתתפי התוכנית בכל המחזורים העידו על תהליך משמעותי, מעמיק, מעורר מחשבה ויוצר שינוי. יכולת האבחון של ענבל, החדות בזיהוי הנקודות המשמעותיות אצל המשתתף כדי לייצר למידה אפקטיבית, היא אחד המפתחות בהצלחת התוכנית. ענבל מעמתת ללא חשש את המשתתפים גם עם מקומות פחות נוחים, כדי לייצר התבוננות, שינוי וצמיחה. ענבל מפגינה גמישות, חיבור למטרות הארגון, מקפידה להעמיק בהיכרות עם העיסוקים והצרכים, ולתפור את ההתאמה הנדרשת לפיתוח יכולות הניהול. יש לענבל היכרות ומומחיות במגוון רחב של נושאים בעולמות שונים, והיא משכילה לייצר חיבורים חשובים מעולמות אלו לעולם הפיתוח ולנדרש מהמנהלים במציאות משתנה ודינמית"
סיגל כהן
מנהלת מחלקת פיתוח ארגוני וניהול קריירה, בזק
"ענבל ליוותה והדריכה אותי כמנהלת כספים בפיניציה להתמודדות מקצועית, אפקטיבית, יצירתית ומהנה עבורי, עם האתגרים הרבים שתפקיד זה הכיל. בנוסף לטכניקות ולהכוונה המקצועית גרידא, הדרך המשותפת עם ענבל תרמה לי רבות להתפתחותי כאדם מודע לרצונותיו, לדפוסיו ולהשקפת עולמו, שמנסה להתבונן מעבר לאותם דפוסים ידועים ואוטומטיים. מעבר לכך למדתי להכיר אישיות מרתקת, עם תחומי עניין מאוד מסקרנים והקשבה אין סופית.”
אילנית בר זאב
VP Natural Product Solutions at Frutarom
"As I approached a new managing position at Fogel Ogilvy, I requested Inbal Wenger's professional consulting and training in order to make this accession as smooth as possible. This position was new at the organization and had a potential of raising management conflicts and resistances. With the help of Inbal and her professional coaching I managed to build and implement the right strategy and made this opportunity a success".
Oren Sela
COO at 3 Million Club
"גייסנו את ענבל כדי לערוך שינוי ארגוני במחלקת מכירות יצוא בשנת 2010. ענבל הביאה מכלול רחב של מיומנויות מקצועיות שכללו: הכרות ואבחון של העובדים – במישור המקצועי והאישיותי. שיקוף של האתגרים, הבעיות באופן מקצועי, ענייני ומעשי. הגדרת תפקידים ואחריות לעובדים, החלטה על איוש מתאים וניוד במקרי הצורך. הגדרת תהליכי עבודה ושגרות ניהול שהפכו לכלים אופרטיביים שימושיים ביותר. בסיום התהליך המחלקה היתה מאורגנת, יעילה הרבה יותר עם שביעות רצון אישית של העובדים מעצם התהליך שהתייחס לבעיות שהתמודדו איתם, נתן מענה ושיתף אותם. ענבל הצליחה לגייס את העובדים בתהליכי השינוי וההטמעה. היא התייחסה באופן אישי, מידתי וענייני לכל בעיה. היא גילתה אמפתיה ורגישות גבוהים מאוד הנדרשים להצלחת תהליך כזה גם מול העובדים וגם מולי כמנהלת המחלקה. היא היתה קשובה לבעיות, להיסוסים, להתלבטויות ועזרה לגבש החלטות שיהיו תואמות את המקום, התרבות והעובדים. התהליך הסתיים בהצלחה מרובה מבחינתי כמנהלת המחלקה. קבלתי מענבל כלים מעשיים, תובנות,אוזן קשבת ועזרה שאני יכולה לסמוך עליה במציאת פתרונות מאוזנים הלוקחים בחשבון את כל האלמנטים הנדרשים בסביבת עבודה".
שרון בר צבי גורן
סמנכ"לית, גמאטרוניק
"ענבל ונגר עובדת עם לאומית שירותי בריאות מזה כ- 8 שנים. במסגרת עבודתה הייעוצית עימנו, ענבל הנחתה תוכניות פיתוח מנהלים לדרג מנהלים ראשון ודרג בכיר, ליוותה תהליכים של בניית צוותי ניהול, ליוותה מהלכים של שינויים ארגונים, וכן ייעצה ייעוץ אישי למנהלים מדרגים שונים. ענבל בעבודתה מביאה מקצועיות ומקצוענות, גישות ניהול חדשניות, ראייה חדשה, והבנה עמוקה של ניהול. במסגרת התוכניות אותן העבירה והנחתה בנתה כלים מצויינים ופרקטיים שמשמשים את המנהלים בעבודתם הניהולית היום יומית. כלים נהירים, בנויים עם רציונאל מארגן ונוחים לשימוש. תוכניות המנהלים אותן מעבירה ענבל אצלנו, בנויות בקפידה, תוך חשיבה מדוייקת על כל מפגש ומפגש, ועל התוכן המועבר. עבודתה לקראת כל קורס וכל מפגש מלווה בתכנון קפדני, וחשיבה מקדימה על המטרות והאופן המיטבי למימושן. המנהלים בקורסים מקבלים מענבל כלים רבים, תפיסות ומיומנויות, וענבל מקבלת מהמשתתפים הדים מעולים על הקורסים אותם היא מעבירה. הם חשים שזו זכות נפלאה להיות בקורסים אותם היא מנחה".
ג'ואנה עופר
מנהלת מחלקת הדרכה וניהול ידע, לאומית שירותי בריאות
"ענבל הנחתה מספר שנים את קורס פיתוח מנהלים צעירים בארגון. קורס מקיף ומושקע. מצאתי בענבל שותפה לדרך אשר משקיעה את כל כולה להתאים את התכנים למאפיני המשתתפים והארגון. מלבד המקצועיות שהפגינה, ענבל הביאה עמה הרבה יצירתיות ורעיונות חדשים כיצד לגוון כל קורס ולשכלל אותו. ענבל היא יועצת שמיישמת את מה שהיא מלמדת. המנהלים הצעירים אשר פגשו בה באחת הצמתים המשמעותיות במסלול הקריירה שלהם, ראו בה כתובת להתייעצות וללמידה".
מיכל ענבל יעקובסון
סמנכ"ל משאבי אנוש, BDO זיו האפט
"כעסק משפחתי קטן ומתפתח שהיה עסוק כל הזמן בעזרה ללקוח, רצינו להתקדם מבחינה ניהולית, ולהפוך לחברה גדולה ומסודרת יותר שרואה גם את צרכי העובדים והספקים ויודעת להשתפר עם הזמן. הגענו לענבל שנכנסה בטבעיות למשפחה ועזרה לנו ולשחקני הנשמה שלנו לעלות לליגה של העסקים הבינוניים".
שי טולדנו
בעלים ומנכ"ל משותף, אייסמן מזון
"עבדתי עם ענבל במהלך עבודתי כמנהלת משאבי אנוש בסוכנות של חברת פזגז. כשהתחלנו לעבוד יחד, החברה הייתה בתהליך כאוטי של שינויים, טרום מיזוגים, ומצב רוח כללי עכור, אווירה מאד לא פשוטה. ענבל נכנסה למספר פרויקטים ועבדה עם מנהלים בדרגים שונים על מיומנויות וכישורי ניהול, ואני יכולה לומר בלב שלם, שאין שמחה ממני שבחרתי לעבוד איתה. היא מקצועית, אמינה, ישרה, דיסקרטית בצורה מעוררת השראה, ויש בה כנות אמיתית שנכנסת ללב. הדרך שבה היא בוחרת לשים את המראות, האמירות המשמעותיות שלה, ללא חשש, ועם ודאות וביטחון, מקנה למנהל משאבי האנוש שעומד מנגד תחושת ביטחון מאד גדולה ומסייעת מאד בתהליך קבלת החלטות גורליות. ברמה הבינאישית היא אדם מאד אנרגטי, לבבי, ומשדר המון עשייה, והיא מצליחה לחדור לליבם של עובדים מכל דרגי הניהול- בין אם בדרגי ביניים או בכירים. היא מביאה איתה ניסיון אדיר מכל מיני סוגים של ארגונים, פרויקטים וכמובן סוגי מנהלים, וזה מעשיר את הכלים שאיתם היא עובדת. כאחת שהביטה מן הצד על עבודתה, אני חושבת שהיא בהחלט ראויה לכל ארגון שחפץ באשת מקצוע אמיתית- זה יהיה רווח נקי."
ענת בר יוסף
מנהלת משאבי אנוש, פזגז תל אביב
"ענבל ליוותה אותי בצעדים הראשונים כמנכ"לית חדשה של החברה. היא נתנה לי המון כלים ניהוליים, יעצה לי בדילמות ניהוליות, הייתה זמינה וקשובה לצרכים שלי, והכל עם חיוך ונימה אישית. אני בטוחה שכל מנהל שיעבוד איתה פשוט יזכה!"
שירי בן משה
מנכ"לית, 6Knots
"ענבל העבירה אצלנו תוכנית פיתוח מנהלים שכללה גם עבודה על חיזוק עבודות הממשקים ושיפור המעמד שלי כמנהל בחברה. שיעורי הבית וההרצאות גרמו למנהלים לצבור ביטחון נוסף בעבודתם ולחדד את מטרותיהם כמנהלים בחברה. המשימה הפרטנית, להרצות על עבודתו היומיומיות של כל אחד, גרמה לכל אחד מהמשתתפים האחרים להבין את העבודה היומיומית והקשיים העומדים מול כל אחד מהמנהלים האחרים. כמו כן, גרמה להם לשתף אחד את השני ולעזור בפיתרון משותף בקשיים של המנהלים. ענבל גורמת לכל אחד לשתף ולהיפתח בקלות ועזרה בבניית המחוברות בין המנהלים.
רונה רום עמרם
מנהלת משאבי אנוש, Medasense
"I'd like to recommend Inbal as a coacher. I found her very professional and very target oriented".
Ofer Alshech
CFO, Reshet
דילוג לתוכן