לוקח ת'זמן – התנהלות עצמית אפקטיבית עם זמן ומשימות

הרצאה בשורה

"ואם אני רואה זמן בסביבה אני לוקח אותו"… אבל זהו, שאין זמן בסביבה…. אנחנו צריכים לייצר לעצמינו זמן.

בהרצאה זו תקבלו

  • כלים שיסייעו להם לתפקד באפקטיביות ולהתמודד עם דרישות עולם העבודה המודרני.
  • הבנה לגבי חשיבות התכנון וההכנה המקודמת, ולמה כמעט בלתי אפשרי לתכנן בעת לחץ.  
  • כלים לתכנון יומי / שבועי / משימתי.
  • שיטות לבנייה נכונה של סדר היום, בהתאם למאפיינים הפיזיים, מנטליים וקוגניטיביים האישיים שלכם.  
  • ידע על אשליית המולטיטסקינג ומה כן עובד.
  • כלים אופרטיביים לניהול נכון והתמודדות אפקטיבית עם בלת"מים.
  • כלים לתעדוף אפקטיבי.
  • מתודולוגיות למיקוד והתנהלות נכונה במהלך יום העבודה – בפגישות וישיבות, בעבודה עצמאית, במשימות מאתגרות, בשעות קשות ביום ועוד.  
  • דרכים להתמודדות עם אתגרי ה-Always-on – בטלפון, במייל, בווטסאפ ובאפליקציות הנוספות.  
  • כלי להפחתה מיידית של תחושת הלחץ.

למי זה מתאים?

עובדים ומנהלים בחברות ובארגונים. 

להזמנה ולפרטים לגבי הרצאה זו:
דילוג לתוכן